naginichan
Messages : 565 Date d'inscription : 25/03/2011 Age : 35 Localisation : Québec / quelque part dans sa tête
| Sujet: [News] SHINee est comparé au Beatles par les médias japonais Mer 22 Juin - 15:38 | |
| Désolé j,ai juste le texte en anglais, j,ai essayé de faire la traduction mais je suis trop nul et ça donne rien de bien... si quelqu'un pouvais le faire se serais apprécié. - Citation :
- SHINee’s Japanese debut has attracted hot media attention, as six Japanese newspapers- “Sports Hochi“, “Junichi Sports“, “Sankei Sports“, “Sports Nippon“, “Nikkan Sports“, and “Daily Sports“-focused on SHINee’s Abbey Road showcase in London on the 21st.
Sports Hochi reported that the Abbey Road showcase garnered a swarm of 1,000 European fans, stating,”A fever that hasn’t appeared since the Beatles” and praised SHINee for their world popularity.
At this sacred place, in which only legends such as the Beatles, Stevie Wonder, and Rod Stewart perform gives a significant meaning to the first Asian singer’s live showcase on the Abbey Road.
SHINee members expressed their feelings as they stated, “We want to go down in history like the Beatles.” SHINee’s success into the world stage with their popularity in London and SMTown Live performance in Paris shows us once again K-pop’s growing popularity across the world.
Junchi Sports devoted a headline of “SHINee is Asia’s Beatles, First Asia Studio Live Showcase on Abbey Road“, while Sankai Sports stated “Beatles Craze“, and Sports Nipun reported “SHINee, Te Beatles, hits London ‘Abbey Road’ Live! Taken the first entry into the world.”
The SHINee members showed their potential through both their dancing and singing at the Abbey Road showcase.
J'aime bien la comparaisons! Source: http://www.allkpop.com/2011/06/shinee-compared-to-beatles-by-japanese-media | |
|
BleuumScarlett Co-Dieu
Messages : 818 Date d'inscription : 13/04/2010 Age : 31 Localisation : 게백 시티 ♥ (Québec Chity :D)
| Sujet: Re: [News] SHINee est comparé au Beatles par les médias japonais Mer 22 Juin - 19:44 | |
| Haha j'ai vu ça plus tôt aujourd'hui . J'ai trouvé ça bien marrant XD. Dommage que Jjong soit pas là ): | |
|
Minimouette
Messages : 244 Date d'inscription : 21/03/2011 Age : 34 Localisation : Québec / Lac-beauport
| Sujet: Re: [News] SHINee est comparé au Beatles par les médias japonais Ven 2 Sep - 10:54 | |
| pourquoi il était pas la? hu... Oo;..... | |
|
BleuumScarlett Co-Dieu
Messages : 818 Date d'inscription : 13/04/2010 Age : 31 Localisation : 게백 시티 ♥ (Québec Chity :D)
| Sujet: Re: [News] SHINee est comparé au Beatles par les médias japonais Lun 5 Sep - 16:38 | |
| Parce qu'il avait un rhume je crois... Enfin il faisait de la fièvre et avec les gens qui s'occupent d'eux, il a décidé que ce serair mieux qu'il se repose plutôt que d'aller empirer son état en se dépensant sur scène :/ | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: [News] SHINee est comparé au Beatles par les médias japonais | |
| |
|